Verdi in finale BouwKennis Marketing Jaarprijs 2017

  • 26-06-2017
  • Verdi: de nieuwe standaard

Afgelopen vrijdag mochten acht genomineerden hun marketingconcept voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs pitchen bij BouwKennis in Rotterdam. Dit deden ze voor een vakjury, bestaande uit negen gerenommeerde marketingdames en -heren uit de bouw. 

berkvens-finalist-bouwkennis-marketing-jaarprijs-2017

Na stipt een kwartier presenteren en een pittig vragenrondje door de jury, was het afwachten welke drie genomineerden door zouden gaan naar de volgende ronde. Die uitslag volgde gisteren. We zijn blij en trots om te kunnen melden dat Berkvens met Verdi in de finale staat, tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst op 21 september a.s. Dan strijden de drie finalisten om de award voor het ‘meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector’, in Theater de Kom in Nieuwegein. Naast Berkvens zijn Kingspan en Mosa genomineerd; wij wensen hen succes met de voorbereidingen!

Het persbericht van BouwKennis is hier terug te lezen.

berkvens-verdi-bouwkennis-jaarprijs

 

Terug naar overzicht